راههای ارتباطی ترکیه
نوشته شده توسط : آذر یوسفی
 

 

راه هوایی ترکیه

مسافران تور ترکیه تابستان 94 که میخواهند به صورت هوایی به این کشور سفر کنند بدانند که برای شهر استانبول و آنکارا پرواز مستقیم در تمام فصول و ایام سال و همچنین در تعطیلات نیز انجام می شود. برای شهر آنتالیا , ازمیر و... پروازها به صورت چارتر انجام می شود. مدت پرواز مستقیم از تهران به آنتالیا و استانبول تقربا 3 ساعت می باشد.

راه های ارتباطی ترکیه

 

راه زمینی ترکیه

مسافران تور ترکیه تابستان 94 بدانند که تهران تا استانبول 2000 کیلومتر فاصه دارند و مسافران می توانند این مسافت را از طریق مرزهای زمینی با اتومبیل شخصی یا اتوبوس های سیر و سفر و... طی کنند. و از این سفر زمینی که به مدت 45 ساعت است نیز لذت ببرند.

 

سفر به ترکیه با قطار

مسافران عزیز تور ترکیه تابستان 94 که میخواهند با قطار به استانبول ترکیه سفر کنند بدانند که تقریبا سه روز (70 ساعت) در راه خواهند بود. برای رفتن به ترکیه با قطار می توانید از خطوط راه آهن ایران ترکیه استفاده کنید.

راه های ارتباطی ترکیه

 

سفر به ترکیه با کشتی

مسافران عزیز تور ترکیه خرداد 94  که علاقه مند به سفر با کشتی هستند می توانند از طریق بنادر جنوبی ایران مانند بندر بصره , دریای مدیترانه و یا دریای سرخ به ترکیه بروند و در سواحل زیبای ترکیه پیاده شوند. سفر با کشتی بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است و مسافران می توانند از این سفر دریایی خود نهایت لذت را ببرند.

راه های ارتباطی تور ترکیه





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: راههای ارتباطی ترکیه,درباره ترکیه,اطلاعات ترکیه,سفر به ترکیه,گردشگری در ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: